utorok 11. apríla 2017

Tréner Eddie Jones potvrdzuje Japan odchode po majstrovstvách sveta v ragby

Japonsko tréner Eddie Jones potvrdil, že odstúpi po ragby Svetového pohára a neberie na stálej role s kódom krajiny nové Super Rugby povolenie. Bývalý tréner Austrálie povedal japonská tlačová agentúra Kyodo, že jeho zmluva nebude obnovená, keď vyprší na konci tohto roka.

"Nastavenie [Japonsko Rugby Football] Union sa chystá oznámiť dnes popoludní, že budem nie je možné pokračovať po roku 2015, "Kyodo citoval ho. "To bol vždy ako moja zmluva bola až do konca roka, takže všetko, čo robia, je hovoriť očividné.

" Ľudia predpokladať, že keď som bol menovaný riaditeľom nového Super Rugby side Chcel by som zostať ďalej. Ale to bol len administratí vna rola nie je rola trénovať.Všetko, čo som robil, bolo pomohol dostať ju nastaviť. "All Black Keven Mealamu oznámi, že on odíde po Rugby Stávkové kancelárie Betclic World Cup Čítať ďalej

55-ročný minulý týždeň potvrdila, že byl,chatování 's Kapské Mesto založené Stormers o možnosti trénovať, ale poprel juhoafrická médiá hlásia, že už podpísal dvojročný kontrakt s Super Rugby klubu.

Jones, kto sprevádzaný Austrálii do finále svetového pohára z roku 2003 prevzala od Johna Kirwan ako tréner udatného kvetov v roku 2012 po úspechu v klubovej úrovni v japonskej Top lige.

"ja som trénoval po dobu 20 rokov, a trénoval Wallabies po dobu piatich rokov.A s odstupom času som mal odišiel po štyroch, "povedal Jones. "Štyri roky je dosť pre medzinárodný tréner a ja som dať veľa do toho. Bol to jeden z najťažších pracovných miest som urobil.

"Mojím cieľom bolo vždy k zmene japonskej histórii ragby a zaistiť Japan bola vážna rugby národ v čase, keď som odišiel."

Japonsko bude hostiť budúci majstrovstvá sveta v roku 2019.


"Toto rozhodnutie nemá nič sme urobili, alebo sa chystáte vykonať zmenu," dodal Jones. "Hráči sú nemyslia okolo Svetového pohára.Sme len zameraná na to, čo máme robiť.

"A tým, že rozhodnutie hneď, je to skvelá príležitosť pre JRFU nájsť nové osoby s novú perspektívu a nové nápady, aby mohol vybudovať tím k roku 2019. "

Betclic-Viac informácií

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára