Prvá stena výstavy Múzeum dizajnu je na umenie bicykla je niečo ako bdelého sna pre fanúšikov všetkých vecí, lesklé a jednostopových: visí stroj, na ktorom Eddy Merckx vzal hodinovú svetový rekord v roku 1972, len kúsok od Chris Boardman v roku 1992 olympijské hry Lotus koleso, pozdĺž Chris Froome je Tour de France-vyhrávať Pinarello.
Ale usporiadatelia aký je konečný príťažlivosť u Thames strane základne londýnskeho múzea pred tým, než sa sťahuje do väčších priestorov v západnom Londýne, stres, že výstava s názvom Cycle Revolution, je o kole vo všetkých jej formách
za rohom od lesknúce sa ceste a horské bicykle išiel elitných atlétov s� � tie každodenné :. skladacie bicykle, neohrabaný dochádzajúci modely, otlčené kuriérskou dielenské a nákladné kolesá.Facebook Pinterest Eddy Merckx je hodinový záznam na bicykli. Foto: James Harris
Deyan Sudjic, riaditeľ múzea, povedal motocykle boli ideálne pre záverečnú výstavu v aktuálnom doma miesta konania - je tam je už od svojho otvorenia v roku 1989, ale sa sťahuje do Kensingtone v budúcom roku. "Sú trochu ako stoličky a vývrtiek," povedal Sudjic. "Sú to takmer dokonalé, ale dizajnéri napriek tomu chcete mať ísť na ich vylepšovanie."
Na hlavnej grabbers nepochybne príde v úvodnej časti, pričom jeden z viacerých komplexných kolekcií slávnych pretekárskych motocyklov vôbec dohromady [Okrem futuristického stroja spoločnosti Boardman z barcelonských hier sú k dispozícii bicykle z olympijských hier v Londýne v roku 2012, vrátane jazdy na bicykli vedúceho k víťazstvu Chrisom Hoyom a strojov jazdený ch jeho kolegyňou Team GB Joannou Rowsellovou. Rozlúčkové prilby a sendvičové bicykle: 12 návrhov, ktoré spôsobili revolúciu pri jazde na bicykli Čítať viac
Vedľa seba sú konvenčné oranžové bicykle z oceľového rámu, na ktorom Merckx v roku 1972 zlomil svetový časový rekord. A futuristické, zakrivené stvorenie, na ktorom taliansky Francesco Moser porazil známku o 12 rokov neskôr.Pár metrov na je motocykel, na ktorom Bradley Wiggins tento rok zlomil ten rekord
Ale výstava trvá širší pohľad, rozdelenie do štyroch sekcií -. Vysoko výkonných spoločností, vzrušenie o azyl, mestskej jazdca a nákladných bicyklov - z ktorých každý má svoju vlastnú "advokát" vystupoval vo videu.
Kým Hoy a trojnásobný BMX majster sveta Shanaze Reade predstavujú prvé dva, symbol pre mestské jazdca je Lucy Granville, na juh Londýnčan ktorého koni hlavne zahŕňa prevzatie svoje dieťa do škôlky a sama po meste. Granv illeova vlastné mierne pomliaždený mestskej koleso je na programe (múzeum vysvetľuje, že ona bola požičal ďalšie).
Jedna miestnosť ukazuje pokusy 10 miest na redizajn svojich uliciach s cyklistov v mysli.Rovnako ako ďalší zo zrejmých kandidátov, ako je Amsterdam a Kodaňou, ale tiež zahŕňajú Sevilla, Montreale a kolumbijskej kapitál Bogota, rovnako ako v Londýne. Facebook Twitter Pinterest Chris Boardman na jeho Lotus Superbike v roku 1992 olympijských hier v Barcelona, Španielsko. Foto: David Cannon / Getty Images
Ďalšia časť je venovaná na zákazku bicykel staviteľov z rôznych oblastí, medzi nimi Caren Hartley, ktorý sa zmenil od študovania šperky a na Royal College of Art k tomu, že oceľové kolesá. Sú ako stoličky a vývrtky.Sú to takmer dokonalé, ale dizajnéri napriek tomu chcete mať ísť na upravuje svoje themDeyan Sudjic
Donna Loveday, kurátor, povedal výstavy: "Existuje mnoho aspektov diz ajnu kole. Ide to z testovaných v aerodynamickom tuneli, aby naše bicykle stavitelia, ktorí sú doslova jeden človek alebo jedna žena v dielni vysoko výkonných motocyklov.
"Chceli sme, aby odrážali na bicykli v mnohých rôznych oblastiach. Musíš cyklistov, ktorí dochádzajú, tí, ktorí sú konkurencieschopnejšie, a mnoho ďalších. "
Jedným z paradoxov bolo, že všetci futuristických kolesá na výstave, väčšina vyzerala v podstate podobný 1888 Rover bezpečnostné kole , tiež na show.Loveday povedal: "Keď budete prechádzať výstavou si uvedomiť, že základný tvar kole príliš nezmenil. Čo sa zmenilo, je, že materiály a technológie, tak, aby boli pohodlnejšie a vhodnejšie do terénu. "
Žiadne komentáre:
Zverejnenie komentára