piatok 14. apríla 2017

bike výstava Design Museum je sen pre všetkých, ktorí majú radi dve kolá

Prvá stena výstavy Múzeum dizajnu je na umenie bicykla je niečo ako bdelého sna pre fanúšikov všetkých vecí, lesklé a jednostopových: visí stroj, na ktorom Eddy Merckx vzal hodinovú svetový rekord v roku 1972, len kúsok od Chris Boardman v roku 1992 olympijské hry Lotus koleso, pozdĺž Chris Froome je Tour de France-vyhrávať Pinarello.

Ale usporiadatelia aký je konečný príťažlivosť u Thames strane základne londýnskeho múzea pred tým, než sa sťahuje do väčších priestorov v západnom Londýne, stres, že výstava s názvom Cycle Revolution, je o kole vo všetkých jej formách

za rohom od lesknúce sa ceste a horské bicykle išiel elitných atlétov s� � tie každodenné :. skladacie bicykle, neohrabaný dochádzajúci modely, otlčené kuriérskou dielenské a nákladné kolesá.Facebook Pinterest Eddy Merckx je hodinový záznam na bicykli. Foto: James Harris

Deyan Sudjic, riaditeľ múzea, povedal motocykle boli ideálne pre záverečnú výstavu v aktuálnom doma miesta konania - je tam je už od svojho otvorenia v roku 1989, ale sa sťahuje do Kensingtone v budúcom roku. "Sú trochu ako stoličky a vývrtiek," povedal Sudjic. "Sú to takmer dokonalé, ale dizajnéri napriek tomu chcete mať ísť na ich vylepšovanie."

Na hlavnej grabbers nepochybne príde v úvodnej časti, pričom jeden z viacerých komplexných kolekcií slávnych pretekárskych motocyklov vôbec dohromady [Okrem futuristického stroja spoločnosti Boardman z barcelonských hier sú k dispozícii bicykle z olympijských hier v Londýne v roku 2012, vrátane jazdy na bicykli vedúceho k víťazstvu Chrisom Hoyom a strojov jazdený ch jeho kolegyňou Team GB Joannou Rowsellovou. Rozlúčkové prilby a sendvičové bicykle: 12 návrhov, ktoré spôsobili revolúciu pri jazde na bicykli Čítať viac

Vedľa seba sú konvenčné oranžové bicykle z oceľového rámu, na ktorom Merckx v roku 1972 zlomil svetový časový rekord. A futuristické, zakrivené stvorenie, na ktorom taliansky Francesco Moser porazil známku o 12 rokov neskôr.Pár metrov na je motocykel, na ktorom Bradley Wiggins tento rok zlomil ten rekord

Ale výstava trvá širší pohľad, rozdelenie do štyroch sekcií -. Vysoko výkonných spoločností, vzrušenie o azyl, mestskej jazdca a nákladných bicyklov - z ktorých každý má svoju vlastnú "advokát" vystupoval vo videu.

Kým Hoy a trojnásobný BMX majster sveta Shanaze Reade predstavujú prvé dva, symbol pre mestské jazdca je Lucy Granville, na juh Londýnčan ktorého koni hlavne zahŕňa prevzatie svoje dieťa do škôlky a sama po meste. Granv illeova vlastné mierne pomliaždený mestskej koleso je na programe (múzeum vysvetľuje, že ona bola požičal ďalšie).

Jedna miestnosť ukazuje pokusy 10 miest na redizajn svojich uliciach s cyklistov v mysli.Rovnako ako ďalší zo zrejmých kandidátov, ako je Amsterdam a Kodaňou, ale tiež zahŕňajú Sevilla, Montreale a kolumbijskej kapitál Bogota, rovnako ako v Londýne. Facebook Twitter Pinterest Chris Boardman na jeho Lotus Superbike v roku 1992 olympijských hier v Barcelona, ​​Španielsko. Foto: David Cannon / Getty Images

Ďalšia časť je venovaná na zákazku bicykel staviteľov z rôznych oblastí, medzi nimi Caren Hartley, ktorý sa zmenil od študovania šperky a na Royal College of Art k tomu, že oceľové kolesá. Sú ako stoličky a vývrtky.Sú to takmer dokonalé, ale dizajnéri napriek tomu chcete mať ísť na upravuje svoje themDeyan Sudjic

Donna Loveday, kurátor, povedal výstavy: "Existuje mnoho aspektov diz ajnu kole. Ide to z testovaných v aerodynamickom tuneli, aby naše bicykle stavitelia, ktorí sú doslova jeden človek alebo jedna žena v dielni vysoko výkonných motocyklov.

"Chceli sme, aby odrážali na bicykli v mnohých rôznych oblastiach. Musíš cyklistov, ktorí dochádzajú, tí, ktorí sú konkurencieschopnejšie, a mnoho ďalších. "

Jedným z paradoxov bolo, že všetci futuristických kolesá na výstave, väčšina vyzerala v podstate podobný 1888 Rover bezpečnostné kole , tiež na show.Loveday povedal: "Keď budete prechádzať výstavou si uvedomiť, že základný tvar kole príliš nezmenil. Čo sa zmenilo, je, že materiály a technológie, tak, aby boli pohodlnejšie a vhodnejšie do terénu. "


Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára